افزودن و یا حذف کاربران پس از عضویت در سایت از گروه‌های دلخواه

هر گاه کاربری در وبسایت شما عضو شود، بلافاصله پس از عضویت ایمیل آن کاربر به لیست‌های ایمیلی که شما از تنظیمات سایت تعیین کرده‌اید اضافه خواهد شد. توجه داشته باشید که در هنگام عضویت تنها ایمییل کاربر با میلرلایت همگام‌سازی می‌شود و سایر اطلاعات کاربر از قبیل نام و نام خانوادگی و … به میلرلایت اضافه نخواهد شد. همچنین می‌توانید تعیین کنید که کاربری پس از عضویت در سایت، از کدام گروه‌های میلرلایت حذف گردد. این ویژگی زمانی مناسب است که فرضا گروهی از ایمیل‌ها را دارید که هنوز عضو سایت شما نشده‌اند. با استفاده از این ویژگی می‌توانید هر کاربری که عضو سایت شد را از آن گروه حذف کرده و ایمیل‌های بعدی را هوشمندانه‌تر و بدون مزاحمت برای کاربران خود ارسال کنید.

 

 

افزودن یا حذف کاربر از گروه‌های تعیین شده پس از ارسال دیدگاه

هرگاه کاربری دیدگاهی را در وبسایت شما ثبت کند، ایمیل آن کاربر فارغ از اینکه عضو سایت است یا یک کاربر مهمان، به لیست‌های مورد نظر شما اضافه خواهد شد. یا اینکه از تب حذف کاربران می‌توانید تعیین کنید که کاربر پس از ارسال دیدگاه از کدام گروه‌های حذف گردد.

هماهنگی کامل با افزونه ووکامرس

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این افزونه هماهنگی کامل با افزونه ووکامرس است. با این افزونه قادر خواهید بود خریداران هر محصول را پس از خرید، به گروه‌های دلخواه خود اضافه و یا حذف کنید. این عملیات به سه روش امکان پذیر است.

  •  x 
  •  x