مجله خبری نسیم
مجله خبری نسیم
دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

دانشگر: با قدرت مقابل سپاهان بازی می کنیم

خبرگزاری فارس: محمد دانشگر در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال سایپا قبل از دیدار با سپاهان در نیم‌فصل دوم، گفت: شرایط سایپا خوب است. دیروز هم یک بازی دوستانه مقابل پارس جنوبی جم داشتیم که با حساب بدون گل به پایان رسید. تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. فردا هم در دو نوبت صبح و عصر تمرینات سبکی داریم تا تیم شرایط مناسبی پیدا کند و با قدرت مقابل تیم خوب سپاهان بازی کنیم.

وی در ادامه تاکید کرد: بازی با سپاهان می‌تواند بازی خوب و جذابی باشد. اگر یادتان باشد در بازی رفت مقابل سپاهان خوب بازی کردیم اما متاسفانه دقایق آخر گلی را دریافت کردیم و نتوانستیم پیروز شویم. مطمئنا سپاهان برای این بازی برنامه‌های خوبی دارد چرا که به دنبال این است که نتایج ضعیف خود را در نیم‌فصل اول جبران کند. صد در صد بازی سختی مقابل سپاهان داریم. امیدوارم  نتیجه خوبی را کسب کنیم.

بازیکن سایپا در خصوص اینکه در نیم‌فصل چند پیشنهاد داشت ولی از سایپا جدا نشد گفت: چند پیشنهاد داشتم ولی قصدم جدا شدن از تیم سایپا نبود. به نظرم کار خوبی نیست که یک بازیکن بدنبال این باشد که از باشگاهی به باشگاه دیگر جابجا شود. دلیلی نبود که از تیم سایپا جدا شوم، چرا که شرایط در تیم ما بسیار خوب است. با تمام بازیکنان رفیق هستم. مربی خوبی داریم و کار کردن با علی دایی باعث افتخار است. من یک سال با سایپا قرارداد دارم. باید دید در پایان فصل چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

دانشگر درباره اینکه امید داری به تیم ملی دعوت شوی یا خیر، گفت: دوست ندارم زیاد راجع به تیم ملی و دعوت شدن صحبت کنم. ولی من تمام تلاشم را می‌کنم. اگر شایسته باشم حتما به تیم ملی دعوت می‌شوم.

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

دیدگاه شما بعد از تایید مدیریت نمایش داده میشود.
لطفا فارسی تایپ کنید.