مجله خبری نسیم
مجله خبری نسیم
دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

کسب درآمد از اینترنت، کلیک کنید پول بگیرید

بسایت درآمدسازان: چه کسی هست که دوست نداشته باشد پول بیشتری بدست آورد؟ چه از طریق شغل پاره‌وقت و چه انجام پروژه‌ها بصورت فریلنسری، اضافه شدن پول به حساب بانکی شما همیشه دلپذیر است. اما متاسفانه همه افراد نمی‌توانند شغل دومی داشته باشند یا روی شغل اول‌شان اضافه‌کاری دریافت کنند. اگر شما نیز از این دسته افراد هستید یا اینکه دوست دارید در منزل‌تان درآمد کسب کنید، تسلیم نشوید. به جای اینکار، از جایی که بیشترین زمان خود را آنجا تلف می‌کنید بهره بگیرید: اینترنت.

راه‌های بسیار زیادی برای کسب درآمد آنلاین وجود دارد، برخی بدون سرمایه هستند و برخی نیاز به سرمایه دارند (کوچک یا بزرگ)، برخی روش‌های کسب درآمد، مرتبط با سایت‌های خارجی است و برخی دیگر با سایت‌های ایرانی سروکار دارید. در ادامه این مطلب بطور مفصل به ۳۸ روش کسب درآمد اینترنتی می‌پردازیم.

 

با افزایش پهنای باند و افزایش سرعت اینترنت ایرانیان، نسبت به گذشته، ویدئوهای بیشتر و بیشتری توسط افراد بازدید می‌شود. بسیاری از کاربران اینترنت روزانه وقت خود را صرف تماشای ویدئوهای آنلاین می‌کنند. افزایش تمایل به بازدید ویدئوها، یک فرصت مناسب برای افرادی است که می‌توانند ویدئوهای مختلف آموزشی تولید کنند و آنرا به فروش برسانند.

نیازی نیست کیفیت ویدئوی شما در حد فیلم‌های سینمایی باشد. در حدی که بتوانید دانسته‌های خودتان درباره یک موضوع خاص را به ویدئو تبدیل کنید و کیفیت آن قابل قبول باشد کافیست. می‌توانید آنرا بصورت یک محصول دانلودی بفروشید و خریداران ویدئو را پس از خرید دانلود کنند. با این روش فروش، حتی نیازی به کپی کردن ویدئو روی DVD یا حافظه فلش نیست و خریدار نهایی نیز رضایت کامل خواهد داشت زیرا محصول خیلی سریع بدستش رسیده است.

برای تهیه ویدئوهای آموزشی، می‌توانید از نرم‌افزار camtasia studio استفاده کنید، این نرم‌افزار برای ضبط فیلم از محیط دسکتاپ کامپیوتر شماست. شما برای ضبط به یک میکروفون نیز نیاز دارید، هدست‌های برند logitech می‌توانند صدای شما را کیفیت خوبی ضبط کنند. بسته به اینکه آموزش شما در مورد چیست، آموزش در دسکتاپ کامپیوتر می‌تواند درون نرم‌افزار پاورپوینت یا هر نرم‌افزار دیگری انجام شود. اگر آموزش شما فقط در محیطی خارج از محیط دسکتاپ قابل تهیه است (مثلا قصد دارید از نحوه ساخت یک صنایع دستی زیبا را فیلم بگیرید) حتی استفاده از دوربین یک موبایل خوب، کفایت می‌کند. اما دقت کنید که دوربین باید ثابت باشد، برای اینکار از استندهای موبایل استفاده کنید.

در این روش کسب درآمد، شما باید توانایی ارائه اطلاعات کاربردی و مفید که مشکلی از کاربر را حل کند را داشته باشید. اطلاعات عمومی، اطلاعات کپی‌شده از سایرین و آموزشی که هیچ طرفداری ندارد، برای شما نیز فروشی در پی نخواهد داشت.

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

دیدگاه شما بعد از تایید مدیریت نمایش داده میشود.
لطفا فارسی تایپ کنید.