فروشگاه فایل استور

افزونه کانال خودکار | ارسال مطالب به کانال تلگرام

  • افزونه کانال خودکار | ارسال مطالب به کانال تلگرام
  • افزونه کانال خودکار | ارسال مطالب به کانال تلگرام
  • افزونه کانال خودکار | ارسال مطالب به کانال تلگرام
248

معرفی افزونه ارسال مطالب به کانال تلگرام : تلگرام، محیطی که از هر ۱۰ ایرانی ۹ نفر در آن عضویت دارند و این یعنی فرصتی برای دیده شدن در بزرگترین جامعه ی مجازی فعال در ایران. به احتمال خیلی زیاد شما یک نویسنده یا مدیر یک وبسایت هستید که از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده می …



معرفی افزونه ارسال مطالب به کانال تلگرام :

تلگرام، محیطی که از هر ۱۰ ایرانی ۹ نفر در آن عضویت دارند و این یعنی فرصتی برای دیده شدن در بزرگترین جامعه ی مجازی فعال در ایران.

به احتمال خیلی زیاد شما یک نویسنده یا مدیر یک وبسایت هستید که از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده می کنید و حتما پیش آمده است که بخواهید مطالبی را که منتشر می کنید به سرعت در دسترس عموم قرار دهید تا بازدید و رتبه ی سایت شما رشد کند. همینطور شاید برای شما یا نویسندگان همکارتان کار طاقت فرسایی باشد تا تک تک مطالبشان را در مکان های مختلف با ویرایش های اضافه و همینطور به همراه لینک به وبسایت شما و نام وبسایت شما قرار دهند.

در اینجا چند سوال پیش می آید:

آیا تمامی نویسندگان وبسایت شما می توانند دسترسی مدیریتی به کانال تلگرامی شما داشته باشند؟

آیا ایجاد هماهنگی بین نویسندگان مختلف برای قالب ارسال یکسان به همراه نام وبسایت و لینک به نوشته کار ساده و دور از خطایی می تواند باشد؟

آیا نویسندگان شما از ارسال چندباره ی مطالب خود در شبکه های مختلف در تلگرام احساس خوبی خواهند داشت؟

تمامی این سوالات پاسخ های متفاوتی دارند. اما چیزی که برای یک مدیر و سیاست گذار یک وبسایت موفق مهم است انجام درست و به موقع و انتشار یک دست و منظم به همراه اطلاع رسانی خوب و موفق است. دیگر مدیریت به شکلی که در سال های دور وجود داشت امکان پذیر نیست. مدیران نیاز به ابزار دارند.

افزونه ی کانال خوکار تلگرام ابزاری است که شما را در امر اطلاع رسانی به شکل باورناپذیری یاری می کند و شما می توانید بدون حتی نیاز به ۱ثانیه زمان اضافه برای تولید مجدد مطلب، آموزش نویسندگان و هماهنگی های طاقت فرسا به راحتی و بدون هیچ دردسری مطالب ارسالی در وبسایت خود را در تمامی کانال هایی که مدیریت آن ها را به عهده دارید به صورت خودکار ارسال نمایید.

دیگر احتیاجی به نگران بودن درباره ی بازدید وبسایت رو به رشد خود نخواهید بود. مطالب شما در همان دقایق ابتدایی بازدیدهای بالایی خواهند داشت.

 

این روزها راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی شاید به تنها چند دقیقه زمان نیاز داشته باشد اما برای موفقیت آن فروشگاه و فروش محصولات و کسب درآمد بایستی هوشمندانه عمل کرد وگرنه شاید چند هفته، ماه و سال نیز بگذرد و کسی از وجود فروشگاه تان با خبر نشود. خوشبختانه امروزه شبکه های اجتماعی و پیام رسان هایی چون تلگرام محل تجمع کاربران هستند و هر جا که کاربران تجمع کرده اند می توان بیلبورد تبلیغاتی را آنجا برپا کرد.

به جهت این که کاربران از آخرین محصولات، به روزرسانی ها و اخبار تولید شده توسط شما اطلاع بیابند نیاز است زمان و هزینه ی بسیاری صرف کنید تا تک تک کاربران را از این موضوعات آگاه کنید. اما خبر خوشی که می توانیم به شما بدهیم این است که دیگر به صرف زمان و سخت کار کردن نیاز نیست بلکه با عملکرد هوشمندانه و استفاده از ابزارهای مدیریتی و کاربردی در تجارت الکترونیک می توان به فروش و موفقیت بیشتر دست یافت. از این رو افزونه کانال خودکار به عنوان ابزاری قدرتمند در اختیار شما مدیران و وبمستران عزیز قرار گرفته است تا با استفاده از آن بتوانید علاوه بر کاهش هدر رفت زمان و کاستن از خطاها، بهره وری تان را تا حد بسیار زیادی افزایش دهید. در آخرین نسخه از افزونه کانال خودکار تلگرام که توسط شرق وب تولید و منتشر شده است، امکاناتی جدید از جمله پشتیبانی از فروشگاه اینترنتی ووکامرس و افزونه فروش فایل EDD و بسیاری مزیت های کاربردی دیگر گنجانده شده است که همه به یاری شما خواهند آمد.

نسخه4.2.5
زبانفارسی | انگلیسی
صفحه ساز دارد
مگامنودارد
تنظیمات قالبدارد
رنگ بندی دارد
حجم فایل 3.2 مگابایت
پشتیبانی رایگان 6 ماه
فایل راهنما دارد
LicenseGPL
LayoutResponsive
  • دیدگاه شما بعد از تایید مدیریت نمایش داده خواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکرارری خودداری نمایید.
  • ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

امتیاز شما:

  1. admin ارسال پاسخ

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.