فروشگاه فایل استور

چگونه با فروش افزونه‌های ووکامرس کسب درآمد کنیم؟

مارس 25, 2018

مقالات بسیاری درباره چگونگی پیشرفت وردپرس و رسیدن آن به مرحله رقابت، چاپ شده است؛ یا مقالاتی در خصوص اینکه سودآوری از محصولاتی مانند افزونه‌­ها و تم‌ها، بسیار مشکل است. عده‏‌ای هم معتقدند که هنوز زمان زیادی مانده تا وردپرس به مرحله درآمدزایی قابل قبولی برسد.
به همین دلیل در ادامه، داستان زندگی کتی کیت (Katie Keith)، یکی از بنیان­‌گذاران دفتر نمایندگی وردپرس، و شرکت بارن ۲ مدیا (Barn2 Media)، در انگلستان را برای شما آماده کرده­‌ایم. در این مقاله کیت به شما خواهد گفت که چگونه او و همسرش اندی، توانسته­‌اند درآمد بالایی را از فروش افزونه‌های ووکامرس بدست آورند. اینکه چگونه شروع به کار کردند؛ چگونه اولین فروش­‌هایشان را داشتند و چگونه کسب و کار افزونه­‌ها را توسعه دادند تا به جایگاه کنونی­‌شان رسیدند.

من و اندی، شرکت بارن ۲ مدیا را در اواخر سال ۲۰۰۹ تأسیس کردیم. فعالیت خود را با کسب و کار خدمات‌رسانی به مشتریان، شروع کردیم. خدماتی مثل طراحی سایت­‌های وردپرس و یا پیشرفت افزونه­‌های سفارشی مشتریان شخصی یا شرکتی. در این کار نیز بسیار موفق بودیم… آنچنان‌که در دو سال اول شروع کار، درآمد بالایی را بدست آوردیم.

اما مثل بسیاری از طراحان وبسایت، آرزو داشتیم تا به جای ارائه خدمات به دیگران، محصولات وردپرس تولید کنیم و بفروشیم. این هدف بخشی از طرح کسب و کار ما شد. بنابراین مسیر هدف‏‌گذاریمان را تغییر دادیم. در همان ابتدا تعدادی پروژه­ جانبی، انجام دادیم که ناموفق بودند. پس متوجه شدیم برای رسیدن به هدف تولید محصولات جدید، باید با انرژی و تمرکز بیشتری روی هدفمان برنامه‏‌ریزی کنیم.

 

مقالات بسیاری درباره چگونگی پیشرفت وردپرس و رسیدن آن به مرحله رقابت، چاپ شده است؛ یا مقالاتی در خصوص اینکه سودآوری از محصولاتی مانند افزونه‌­ها و تم‌ها، بسیار مشکل است. عده‏‌ای هم معتقدند که هنوز زمان زیادی مانده تا وردپرس به مرحله درآمدزایی قابل قبولی برسد.
به همین دلیل در ادامه، داستان زندگی کتی کیت (Katie Keith)، یکی از بنیان­‌گذاران دفتر نمایندگی وردپرس، و شرکت بارن ۲ مدیا (Barn2 Media)، در انگلستان را برای شما آماده کرده­‌ایم. در این مقاله کیت به شما خواهد گفت که چگونه او و همسرش اندی، توانسته­‌اند درآمد بالایی را از فروش افزونه‌های ووکامرس بدست آورند. اینکه چگونه شروع به کار کردند؛ چگونه اولین فروش­‌هایشان را داشتند و چگونه کسب و کار افزونه­‌ها را توسعه دادند تا به جایگاه کنونی­‌شان رسیدند.

من و اندی، شرکت بارن ۲ مدیا را در اواخر سال ۲۰۰۹ تأسیس کردیم. فعالیت خود را با کسب و کار خدمات‌رسانی به مشتریان، شروع کردیم. خدماتی مثل طراحی سایت­‌های وردپرس و یا پیشرفت افزونه­‌های سفارشی مشتریان شخصی یا شرکتی. در این کار نیز بسیار موفق بودیم… آنچنان‌که در دو سال اول شروع کار، درآمد بالایی را بدست آوردیم.

اما مثل بسیاری از طراحان وبسایت، آرزو داشتیم تا به جای ارائه خدمات به دیگران، محصولات وردپرس تولید کنیم و بفروشیم. این هدف بخشی از طرح کسب و کار ما شد. بنابراین مسیر هدف‏‌گذاریمان را تغییر دادیم. در همان ابتدا تعدادی پروژه­ جانبی، انجام دادیم که ناموفق بودند. پس متوجه شدیم برای رسیدن به هدف تولید محصولات جدید، باید با انرژی و تمرکز بیشتری روی هدفمان برنامه‏‌ریزی کنیم.

مقالات بسیاری درباره چگونگی پیشرفت وردپرس و رسیدن آن به مرحله رقابت، چاپ شده است؛ یا مقالاتی در خصوص اینکه سودآوری از محصولاتی مانند افزونه‌­ها و تم‌ها، بسیار مشکل است. عده‏‌ای هم معتقدند که هنوز زمان زیادی مانده تا وردپرس به مرحله درآمدزایی قابل قبولی برسد.
به همین دلیل در ادامه، داستان زندگی کتی کیت (Katie Keith)، یکی از بنیان­‌گذاران دفتر نمایندگی وردپرس، و شرکت بارن ۲ مدیا (Barn2 Media)، در انگلستان را برای شما آماده کرده­‌ایم. در این مقاله کیت به شما خواهد گفت که چگونه او و همسرش اندی، توانسته­‌اند درآمد بالایی را از فروش افزونه‌های ووکامرس بدست آورند. اینکه چگونه شروع به کار کردند؛ چگونه اولین فروش­‌هایشان را داشتند و چگونه کسب و کار افزونه­‌ها را توسعه دادند تا به جایگاه کنونی­‌شان رسیدند.

من و اندی، شرکت بارن ۲ مدیا را در اواخر سال ۲۰۰۹ تأسیس کردیم. فعالیت خود را با کسب و کار خدمات‌رسانی به مشتریان، شروع کردیم. خدماتی مثل طراحی سایت­‌های وردپرس و یا پیشرفت افزونه­‌های سفارشی مشتریان شخصی یا شرکتی. در این کار نیز بسیار موفق بودیم… آنچنان‌که در دو سال اول شروع کار، درآمد بالایی را بدست آوردیم.

اما مثل بسیاری از طراحان وبسایت، آرزو داشتیم تا به جای ارائه خدمات به دیگران، محصولات وردپرس تولید کنیم و بفروشیم. این هدف بخشی از طرح کسب و کار ما شد. بنابراین مسیر هدف‏‌گذاریمان را تغییر دادیم. در همان ابتدا تعدادی پروژه­ جانبی، انجام دادیم که ناموفق بودند. پس متوجه شدیم برای رسیدن به هدف تولید محصولات جدید، باید با انرژی و تمرکز بیشتری روی هدفمان برنامه‏‌ریزی کنیم.