۱۰ نکته کلیدی برای راه اندازی کمپین موثر ایمیل مارکتینگ
تعداد کاربران اینترنت در جهان، با سرعت زیادی در حال افزایش است. هم اکنون ایمیل به عنوان یک راهکار ارتباطی در حال حاضر بیش از دو میلیارد و هفتصد میلیون کاربر دارد و هر لحظه بر این تعداد افزوده میشود. این بزرگترین جامعه کاربران اینترنت در سطح جهان است که بیش از هر دین و کشور و مکتب فکری، مخاطب دارد.
بنابراین فرصت مناسبی است که بتوان از چنین جمعیت به نسبت فعالی، کسب درآمد داشت. ایمیلهای تبلیغاتی و کمپین ایمیل مارکتینگ برندها، برای بازاریابی که توسط شرکتهای تبلیغاتی اجرا میشوند، همچنان از پر طرفدارترین روشها است.
بسیاری از کاربران وب، از مرورگرهای موجود یا آپهای ایمیل، نامه ارسالی شما را مطالعه میکنند. بنا به آمارها ۵۷ درصد از ایمیلها در گوشی همراه و در ساعات ابتدایی صبح مطالعه میشوند. پس اگر ایمیلی که ساختهاید صرفاً در صفحه مانیتور دفتر شما ظاهری مناسب داشته باشد، نتیجهای نخواهید گرفت… لازم است که ظاهر ایمیل بتواند با دستگاهی که کاربر برای دیدن آن استفاده میکند، تطبیق یابد و یک ظاهر مرتب و ساختار منظم را به کاربر تحویل دهد.
همه ما به نحوی درگیر کار هستیم و زمان ارزش زیادی برای هر فرد دارد. متنی تهیه کنید که با کمترین جملات و در عین احترام، درخواست اصلی را مطرح کند؛ یا محصول و خدمات شما را بتواند به سادگی توضیح دهد. ایمیلهای تبلیغاتی محل ارائه جزئیات محصولات نیست! بهتر است به کاربر این امکان را بدهید تا در صورت تمایل برای ادامه مطالعه، با یک کلیک به لندینگ یا صفحه مربوط به آن محصول یا رویداد مراجعه کند. خلاصه اینکه اگر یک ایمیل طولانی بنویسید، خوانده نمیشود. و در نهایت کمپین ایمیل مارکتینگ موفقی نخواهید داشت.
تعداد کاربران اینترنت در جهان، با سرعت زیادی در حال افزایش است. هم اکنون ایمیل به عنوان یک راهکار ارتباطی در حال حاضر بیش از دو میلیارد و هفتصد میلیون کاربر دارد و هر لحظه بر این تعداد افزوده میشود. این بزرگترین جامعه کاربران اینترنت در سطح جهان است که بیش از هر دین و کشور و مکتب فکری، مخاطب دارد.
بنابراین فرصت مناسبی است که بتوان از چنین جمعیت به نسبت فعالی، کسب درآمد داشت. ایمیلهای تبلیغاتی و کمپین ایمیل مارکتینگ برندها، برای بازاریابی که توسط شرکتهای تبلیغاتی اجرا میشوند، همچنان از پر طرفدارترین روشها است.
بسیاری از کاربران وب، از مرورگرهای موجود یا آپهای ایمیل، نامه ارسالی شما را مطالعه میکنند. بنا به آمارها ۵۷ درصد از ایمیلها در گوشی همراه و در ساعات ابتدایی صبح مطالعه میشوند. پس اگر ایمیلی که ساختهاید صرفاً در صفحه مانیتور دفتر شما ظاهری مناسب داشته باشد، نتیجهای نخواهید گرفت… لازم است که ظاهر ایمیل بتواند با دستگاهی که کاربر برای دیدن آن استفاده میکند، تطبیق یابد و یک ظاهر مرتب و ساختار منظم را به کاربر تحویل دهد.
همه ما به نحوی درگیر کار هستیم و زمان ارزش زیادی برای هر فرد دارد. متنی تهیه کنید که با کمترین جملات و در عین احترام، درخواست اصلی را مطرح کند؛ یا محصول و خدمات شما را بتواند به سادگی توضیح دهد. ایمیلهای تبلیغاتی محل ارائه جزئیات محصولات نیست! بهتر است به کاربر این امکان را بدهید تا در صورت تمایل برای ادامه مطالعه، با یک کلیک به لندینگ یا صفحه مربوط به آن محصول یا رویداد مراجعه کند. خلاصه اینکه اگر یک ایمیل طولانی بنویسید، خوانده نمیشود. و در نهایت کمپین ایمیل مارکتینگ موفقی نخواهید داشت.
تعداد کاربران اینترنت در جهان، با سرعت زیادی در حال افزایش است. هم اکنون ایمیل به عنوان یک راهکار ارتباطی در حال حاضر بیش از دو میلیارد و هفتصد میلیون کاربر دارد و هر لحظه بر این تعداد افزوده میشود. این بزرگترین جامعه کاربران اینترنت در سطح جهان است که بیش از هر دین و کشور و مکتب فکری، مخاطب دارد.
بنابراین فرصت مناسبی است که بتوان از چنین جمعیت به نسبت فعالی، کسب درآمد داشت. ایمیلهای تبلیغاتی و کمپین ایمیل مارکتینگ برندها، برای بازاریابی که توسط شرکتهای تبلیغاتی اجرا میشوند، همچنان از پر طرفدارترین روشها است.
بسیاری از کاربران وب، از مرورگرهای موجود یا آپهای ایمیل، نامه ارسالی شما را مطالعه میکنند. بنا به آمارها ۵۷ درصد از ایمیلها در گوشی همراه و در ساعات ابتدایی صبح مطالعه میشوند. پس اگر ایمیلی که ساختهاید صرفاً در صفحه مانیتور دفتر شما ظاهری مناسب داشته باشد، نتیجهای نخواهید گرفت… لازم است که ظاهر ایمیل بتواند با دستگاهی که کاربر برای دیدن آن استفاده میکند، تطبیق یابد و یک ظاهر مرتب و ساختار منظم را به کاربر تحویل دهد.
همه ما به نحوی درگیر کار هستیم و زمان ارزش زیادی برای هر فرد دارد. متنی تهیه کنید که با کمترین جملات و در عین احترام، درخواست اصلی را مطرح کند؛ یا محصول و خدمات شما را بتواند به سادگی توضیح دهد. ایمیلهای تبلیغاتی محل ارائه جزئیات محصولات نیست! بهتر است به کاربر این امکان را بدهید تا در صورت تمایل برای ادامه مطالعه، با یک کلیک به لندینگ یا صفحه مربوط به آن محصول یا رویداد مراجعه کند. خلاصه اینکه اگر یک ایمیل طولانی بنویسید، خوانده نمیشود. و در نهایت کمپین ایمیل مارکتینگ موفقی نخواهید داشت.
تعداد کاربران اینترنت در جهان، با سرعت زیادی در حال افزایش است. هم اکنون ایمیل به عنوان یک راهکار ارتباطی در حال حاضر بیش از دو میلیارد و هفتصد میلیون کاربر دارد و هر لحظه بر این تعداد افزوده میشود. این بزرگترین جامعه کاربران اینترنت در سطح جهان است که بیش از هر دین و کشور و مکتب فکری، مخاطب دارد.
بنابراین فرصت مناسبی است که بتوان از چنین جمعیت به نسبت فعالی، کسب درآمد داشت. ایمیلهای تبلیغاتی و کمپین ایمیل مارکتینگ برندها، برای بازاریابی که توسط شرکتهای تبلیغاتی اجرا میشوند، همچنان از پر طرفدارترین روشها است.
بسیاری از کاربران وب، از مرورگرهای موجود یا آپهای ایمیل، نامه ارسالی شما را مطالعه میکنند. بنا به آمارها ۵۷ درصد از ایمیلها در گوشی همراه و در ساعات ابتدایی صبح مطالعه میشوند. پس اگر ایمیلی که ساختهاید صرفاً در صفحه مانیتور دفتر شما ظاهری مناسب داشته باشد، نتیجهای نخواهید گرفت… لازم است که ظاهر ایمیل بتواند با دستگاهی که کاربر برای دیدن آن استفاده میکند، تطبیق یابد و یک ظاهر مرتب و ساختار منظم را به کاربر تحویل دهد.
همه ما به نحوی درگیر کار هستیم و زمان ارزش زیادی برای هر فرد دارد. متنی تهیه کنید که با کمترین جملات و در عین احترام، درخواست اصلی را مطرح کند؛ یا محصول و خدمات شما را بتواند به سادگی توضیح دهد. ایمیلهای تبلیغاتی محل ارائه جزئیات محصولات نیست! بهتر است به کاربر این امکان را بدهید تا در صورت تمایل برای ادامه مطالعه، با یک کلیک به لندینگ یا صفحه مربوط به آن محصول یا رویداد مراجعه کند. خلاصه اینکه اگر یک ایمیل طولانی بنویسید، خوانده نمیشود. و در نهایت کمپین ایمیل مارکتینگ موفقی نخواهید داشت.